• Gratis verzending vanaf €75,00
  • Spaar DW’tjes voor extra voordeel
  • Voor 15:00 besteld is morgen in huis
  • 3500m2 winkel in Bovenkarspel

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag, klacht, op- of aanmerking? Kijk dan eerst bij de onderstaande veelgestelde vragen. Andere vraag? Neem contact met ons op. Wij streven ernaar je vraag, klacht, etcetera binnen 24 uur te beantwoorden.

Bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Je kunt artikelen bestellen door items te selecteren en toe te voegen aan je winkelmand. Kijk op de bestelpagina voor een uitgebreid stappenplan.

Is mijn bestelling goed binnengekomen?

Zodra jouw bestelling succesvol is afgerond, ontvang je een orderbevestiging per mail op het door jou opgegeven e-mailadres.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen en nu?

Heb je van ons geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij kunnen voor jou controleren of jouw bestelling in ons systeem staat en je dan alsnog de orderbevestiging doen toekomen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet annuleren, omdat deze automatisch in onze systemen verwerkt worden. Na ontvangst van het artikel, kun je het natuurlijk wel retourneren.

Betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt op de betaalpagina alle betaalopties bekijken.

Bezorgen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Als je doordeweeks vóór 15.00 uur je bestelling plaatst, wordt je pakketje doorgaans de volgende werkdag bij je thuisbezorgd.

Plaats je een bestelling op een zaterdag, zondag of op een feestdag, dan wordt deze de tweede volgende werkdag bezorgd.

De verzending van je pakket wordt verzorgd door PostNL, wij zijn afhankelijk van hun bezorging. De kans bestaat dat de bezorgtermijn niet gerealiseerd kan worden door diverse omstandigheden. Er kunnen daarom geen rechten worden ontleend aan deze bezorgtermijn.

Heb je ervoor gekozen je pakket af te halen in onze winkel aan de Hoofdstraat 224 in Bovenkarspel? Dan ontvang je een e-mail met daarin de bevestiging dat je pakket klaar ligt achter de dameskassa op de begane grond.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Verzendkosten binnen Nederland bedragen €6,95 per bestelling. Je bestelling wordt gratis verzonden boven de €75,-.

Heb je ervoor gekozen om de bestelling af te halen aan de Hoofdstraat 224 in Bovenkarspel, dan zijn hier geen kosten aan verbonden.

Op welke wijze wordt mijn bestelling bezorgd?

Je kunt een bestelling ook ‘Ophalen bij een PostNL locatie’.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Zodra jouw pakket verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging. In deze bevestiging staat een Track & Trace code waarmee je het pakket kan traceren.

Ik heb niet alle artikelen van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Je bestelling wordt met de grootste zorg voor je klaargemaakt. Het kan echter toch voorkomen dat je een artikel mist. Dit kan bijvoorbeeld doordat het door jou bestelde artikel onverhoopt niet leverbaar is. In de verzendbevestiging kun je zien of alle door jou bestelde artikelen zijn uitgeleverd. Geannuleerde artikelen, doordat ze niet meer leverbaar zijn, worden hierin ook opgenomen. Op de pakbon die je bij je bestelling aantreft, zijn alleen de artikelen vermeld die zijn geleverd. Uiteraard ontvangt je het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen terug op je rekening.

Ontbreekt er een artikel dat wel op de pakbon staat vermeld? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ruilen en retourneren

Is het mogelijk om een artikel te retourneren?

Indien aankopen niet aan de verwachtingen voldoen, is er de mogelijkheid om artikelen te retourneren.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Je kunt op de ruilen-en-retourneren-pagina een uitgebreid stappenplan vinden over hoe je de artikelen kunt retourneren.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van een artikel?


Retourzendingen dienen voor eigen rekening te worden genomen.

Binnen welke termijn kan ik een artikel retourneren?

Je kunt artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.

Is het mogelijk om een artikel om te ruilen voor een andere kleur en/of maat?

Dit is helaas niet mogelijk. Je kunt de gewenste artikelen opnieuw bestellen en de andere bestelling retourneren.

Binnen welke termijn wordt mijn retourzending verwerkt?

Jouw retourmelding wordt binnen vijf werkdagen na binnenkomst verwerkt. Je krijgt het volledige aankoopbedrag van de geretourneerde items terug. We mogen wachten met terugbetalen totdat we de producten of het verzendbewijs van de retour ontvangen hebben. Is het product gebruikt of beschadigd, dan kunnen wij deze retour helaas niet accepteren. Wij zullen contact met u opnemen over de verdere afwikkeling.

Het aankoopbedrag wordt als volgt teruggestort:
iDeal: Het aankoopbedrag staat binnen drie werkdagen weer op je rekening.
PayPal: Het aankoopbedrag staat binnen drie werkdagen weer op je PayPal rekening.

Overig

Hoe kan ik de webshop bereiken?

Je kunt ons telefonisch bereiken op: 0228-511227.
Telefonische bereikbaarheid winkel:
maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
donderdagvond tot 21.00 uur.
zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Je kunt ons ook een e-mail sturen.
Webshopvragen stuur je naar info@shopthestyle.nl
Winkelvragen stuur je naar info@dirkdewitmode.nl

Hoe word ik klant bij de webshop?

Als je voor het eerst een bestelling bij ons plaatst, kun je ervoor kiezen om je gegevens op te slaan. Zo kun je volgende keren eenvoudig aan de hand van jouw e-mailadres en een door jou gekozen wachtwoord inloggen en shoppen op onze site.

Hoe kan ik meer informatie krijgen over een artikel?

Wij doen ons uiterste best om alle informatie bij de artikelen te vermelden. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Ik wil iets bestellen maar mijn maat staat er niet tussen, wat nu?

Heb je iets moois gezien op de webshop maar staat je maat er niet meer bij? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wellicht is het artikel nog te bestellen, of kunnen wij je op een andere manier blij maken.

Kan ik ook bij online bestellingen mijn kleding laten vermaken?

Het is niet mogelijk om online bestellingen te laten vermaken. Wij willen graag een zo goed mogelijk resultaat afleveren, hierdoor is het alleen mogelijk om in de winkel of in ons Atelier DW (www.atelierdw.nl) artikelen af te laten spelden voor het vermaken.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten en nu?

Als je de volgende stappen doorloopt kun je vrijwel direct weer winkelen op onze site:

  • Klik rechtsonderin op Login.
  • Vul het e-mailadres in waarmee je altijd inlogt.
  • Vink de knop ‘wachtwoord vergeten’ aan.
  • Je ontvangt hierna een e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken.